چگونه ملک خود را در ترکیه به فروش برسانید

چنانچه قصد داشته باشید ملک خود را به فروش برسانید، بهتر است به نکات ذکر شده توجه نمایید تا بتوانید ملک خود را در زمانی کوتاه با بیشترین سود ممکن، بفروشید.

به اشتراک گذاری بر روی facebook
Facebook
به اشتراک گذاری بر روی twitter
Twitter
به اشتراک گذاری بر روی linkedin
LinkedIn
به اشتراک گذاری بر روی facebook
به اشتراک گذاری بر روی twitter
به اشتراک گذاری بر روی linkedin

1. انتخاب زمان مناسب جهت فروش ملک

انتخاب زمان مناسب جهت فروش ملک، یکی از اصلی ترین نکاتی است که باید به آن توجه نمایید. در صورتی که اجباری برای فروش ملک ندارید، ما به شما پیشنهاد می دهیم تا کمی صبر نمایید و برای بررسی دقیق بازار املاک و مستقلات ترکیه کمی زمان بگذارید. شما همچنین می توانید از متخصصین این حوزه نیز برای تصمیم گیری بهتر و سودمند، راهنمایی و کمک دریافت نمایید.

2. تعیین ارزش حقیقی ملک

لازم است تا با توجه به امکانات، محله ای که ملک در آن واقع شده است و همچنین وضعیت فنی ملک، ارزش حقیقی ملک را تعیین نمایید. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید در مدت زمانی کوتاه ملک خود را به فروش برسانید. چرا که تعیین ارزش ملک بر اساس نیاز شخصی و یا تصمیم گیری احساسی، روند فروش را سخت و زمان بر می نماید.

3. بخشی از اقدامات لازم جهت تعمیرات و نگهداری ملک

برخی از تعمیرات و تغییرات جزئی می تواند نقش موثری را در افزایش ارزش ملک شما ایفا نماید. بنابراین پیشنهاد می دهیم، پیش از ارائه ملک خود برای فروش، بودجه ای را برای این بخش در نظر بگیرید. به طور مثال رنگ کردن مجدد خانه، تغییر شیرآلات و سیستم روشنایی ملک و تغییرات ساده ای از این قبیل، باعث افزایش ارزش ملک شما خواهد شد.

برای دریافت آخرین پیشنهادات در خبرنامه ما مشترک شوید

4. بررسی حقوقی و مالی

پیش از فروش ملک لازم است تمام مسائل قانونی و حقوقی مربوط به ملک، از جمله صحت سند مالکیت و اطلاعات درج شده در آن را به طور کامل بررسی نمایید و همچنین قراردادی کامل متشکل از تمام بندهای قانونی لازم در خصوص فروش ملک در ترکیه را تهیه و تنظیم نمایید. این نکته را فراموش نکنید که پیش از فروش لازم است تمامی بدهی های ملک از جمله بدهی های مالیاتی، بدهی های مربوط به قبوض و سایر موارد را به طور کامل پرداخت نمایید.  

5. استخدام فردی جهت مدیریت املاک شما

ساده ترین و سریعترین روش برای داشتن فروشی سودآور، استخدام فرد و یا مجموعه ای مسلط و آگاه در این زمینه می باشد. مدیر املاک کلیه امور و اقدامات لازم پیش از فروش ملک را به صورت لیستی کامل به شما ارائه خواهد داد. در صورتی که مسئولیت مدیریت املاک شما را مجموعه ای که در حوزه خرید و فروش ملک فعالیت می نماید، به عهده بگیرد، طبیعتا ملک شما را در گزینه های فروش خود قرار خواهد داد، به این ترتیب شانس شما برای فروشی مناسب در زمانی کوتاه، بیشتر خواهد شد.

تیم تخصصی فروش همچنین لیستی کامل در خصوص تمامی مسائل فنی و یا حقوقی در اختیار شما قرار خواهد داد تا با اطمینان فروش آسان و سریع ملک شما را تضمین نماید. به علاوه با توجه به اطلاعات به روز در خصوص بازار املاک و مستقلات ترکیه می تواند در تعیین ارزش ملک به شما یاری رساند. و در نهایت می توانید بدون حضور در کشور ترکیه، اطمینان داشته باشید که ملک شما با مناسبترین شرایط و قیمت به فروش خواهد رسید.  

ماکسیمم پروپرتی خدمات خود را در سریع ترین و کارآمدترین حالت ممکن به شما عزیزان ارائه می نماید. هدف ما جلب رضایت شما و برقراری رابطه ای دوستانه بر اساس اعتماد و احترام متقابل است که تنها با ارائه خدمات حرفه ای و صادقانه به شما عزیزان محقق می شود.

ما را دنبال نمایید

با مشاوران املاک ما در ارتباط باشید

مشاور املاک برای ارائه پیشنهادات مناسب با شما تماس خواهد گرفت.

We have exclusive properties just for you, Leave your details and we'll talk soon.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incid idunt ut labore ellt dolore.

Stay in touch

Let us contact you to help you

The real estate consultant will contact you to provide you with the appropriate offers

دعنا نتواصل لنساعدك

باختيار أنسب عقار